lördag 19 december 2009

Julhemmet

Jag hade ju tänkt att enbart använda den här bloggen som en hemsida för mitt företag, men nu har jag börjat få förfrågningar om hur det ser ut hemma hos mig,...Tänkte först jag skulle ignorera dom, men nu har det blivit några stycken.

Så här kommer lite julbilder för er som är nyfikna då.
Inte så många paket kvar på julkalendern längre....
Lite julstjärna, makens gamla beprövade modell. a la 80 tal.
Tv rummet/ glasverandan.
Knaster i vedspisen i köket.
Katten August-Batman på hatthyllan i mösskorgen.

3 kommentarer:

  1. Så vackert du har det. Ville bara titta in och önska dig en God Jul och ett härligt nytt år.

    På julafton kommer alla mina barn och barnbarn från Falun, vi blir 14 stycken. Härligt!

    Julkram från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Ja, det är en himlans myspysig glasveranda. Utanför växer en syrénberså och när den blommar skimrar hela rummet i lila. Underbart!

    Ja, god jul på dig med Eva-Mari. Vi ska oxå upp till Falun i jul. Hälsa gänget från mig!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin