lördag 19 december 2009

Senaste glädjen!

Mina nyaste guldklimpar.
Det understa tyget har jag lyckats komma över flera meter av så det lägger jag nog ut lite av på tradera efter jul. Jätte fint skick är det, bomull.
När jag var i stockholm i och med Kista mässan, gick jag och kollade myrorna, stadsmissionen osv. Det var helt fruktansvärt vilka priser!!! Det var ju över nypris, mycket, på nästan allt. Skam tycker jag.
Härligt att bo här nere i södern där secondhand fortfarande betyder fynda. Gardiner max 30 kr, dukar 10 kr , påslakan 5 kr osv... mycket roligare och bättre för plånboken.

2 kommentarer:

  1. Det blåa tyget är så fint!

    SvaraRadera
  2. Ska antagligen lägga ut det på Tradera om ett tag. Du får hålla utkik!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin