söndag 30 maj 2010

Tapetsering

Idag har jag firat morsdag med att tapetsera lilltjejens del av barnens rum. ( ja dom delar,..)
Det är första gången någonsin i livet som jag tapetserar, och inte var det en easy up tapet heller. Det blev riktigt bra tycker jag själv, och lill tjejen med, tur nog.
Nu vill stor killen också ha tapet på sin sida av rummet såklart. Kanske den här gröna? Han gillade den iaf...
Annars har jag jobbat och pysslat lite idag också. Sydde bla den här jackan storlek 5-6 år och gjorde en sån där liten prylhylla till lilltjejen. Problemet är väl att hon inte har någonstans att ha den......får väl kanske sälja den på butik lina.oj eller nåt istället.
I morgon bär det antagligen av till tapetbutiken igen, Maken min vill kolla efter nåt kul att sätta på väggen i hans lilla skyffe i brygghuset. Om nån vill med finns det nog plats i bilen. Vi åker antagligen runt lunch.

2 kommentarer:

  1. Snyggt jobbat, och deras rum ser så mysigt ut! Jag skulle mer än gärna åka med till tapethimlen, men jag befinner mig ju liksom i lite fel landsände dårå... :)

    SvaraRadera
  2. Hej!Vad roligt att inte bara jag firade mors dag med något mera än äta tårta: vi monterade fläkt och slet ner kakel!
    Skrattar
    Bra jobbat!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin