söndag 15 augusti 2010

Ninnis pall

Den här slitna röda pallen har min dotter haft som nattuksbord ett tag. Det är en gammal pinnstol i barnstorlek som någon sågat av ryggen på. Jag hittade den i ladan på Säljerydsfestivalen förra året. Innan lilltjejen fick den till rummet stod den ute i lekstugan i ett halvår. Men igår fick den äntligen en make over!
Ninni fick såklart välja helt själv vilken färg den skulle målas i och , SURPRISE, det blev rosa!!
Sen fick hon välja mellan några olika tapeter och valde den här grönblommiga historian.
Jag tycker det blev riktgit fint!



Nu står den där bredvid hennes säng och lyser fint i rummet.
Mycket roligare än en gammal sliten röd pall med avsågade ryggpinnar :)

2 kommentarer:

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin