onsdag 29 september 2010

Ny återförsäljare


Inom kort kommer jag att ha alster till försäljning i Sätergläntans butik i Insjön. Mest skallror och mössor. Kanske något mer så småning om.
Foto: Krumeluren


Gjorde färdigt textilkonstnärinnans klänning idag. Hoppas hoppas hon blir nöjd. Glömde ta kort på det färdiga resultatet bara. Kanske hon kan ta en bild på sig själv sen med klänningen på som jag kan lägga ut här på bloggen. Skulle vara roligt.

Idag var det mitt förlossningsdatum, fast jag brukar gå över några dagar så jag tänkte inte att bebben skulle komma idag. Däremot har jag haft förvärkar hela natten och periodvis fram och tillbaka under dagen. Som att magen plötsligt kommit på i sista stund att den behöver träna inför det stora loppet. Så fort jag vänt mig i sängen eller ställt mig upp för att stryka har magen blivit hård som en boll, riktigt obekvämt, men jag antar att det betyder att något är på G.
Spännande,..

3 kommentarer:

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin