torsdag 9 december 2010

Lycka!

Gjorde klart den här hyllan på jobbet idag, snart ska den få åka till Gosimoj i Karlskrona för försäljningen. Den förra jag gjorde dit försvann visst rätt så snabbt. Det har gått ganska bra att ha med sin lilltjejen på jobbet den här veckan. Bara jag har babybjörnen med så funkar det mesta, och idag sov hon hela tiden. Jätte skönt! Jag hann få färdigt en massa saker. Igår var hon dock lite kinkig, men då fick hon ligga och ta det lite lungt. Tur att man har saker där att distrahera henne med.
Har ni provat den nya vita chokladen med vaniljsmak förresten,.....fick ett återfall av choklad craving idag och den är så neeerdans god!!!

4 kommentarer:

  1. Hyllan är så fin så fin så fin! Känner ett 'vill-ha-begär', haha! Vilken skötsam sötnos du har.

    SvaraRadera
  2. ojoj, tack så mycket!/lina.oj

    SvaraRadera
  3. Du börjar jobba snabbt, men så är det ju att vara sin egen, då får man jobba lite när som...

    SvaraRadera
  4. ja, speciellt nu när det är julrush. man vill ju att hyllorna i butikerna ska vara fulla så att man inte missar ett säljtillfälle :)/ lina.oj

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin