lördag 23 juli 2011

Bloggpaus

Det har visst blivit lite ofrivillig bloggpaus här på sistone, men jag har haft så fullt upp. Det har varit festival på stan så dagarna har fått åt till att hoppa hoppborgar, äta sockervadd,se på koncerter ( Bo Kaspers orkester och Veronica Maggio), äta Langos och allt sånt som hör festivalen till.
Sen har jag och barnen fixat färdigt loppisen på gården så om ni har vägarna förbi och skylten är ute på vägen så är det bara att komma in.
Nyheten om vad som hänt i Norge och alla stackars föräldrar som fått veta att deras barn blivit dödat av en galning med automatvapen.....jag får alldeles ont i magen. Världen blir aldrig den samma.
Själv har jag gått och fått Borrelia. En dum fästing som tyckte jag var god. Nu går jag på Penicillin i dagarna tio.
Ja åsså har jag inte kunnat hålla mig utan lekt lite med påslakan nu igen. Bilder kommer sen.

1 kommentar:

  1. Ja, det är verkligen fruktansvärt det som hänt i Norge. Kan inte föreställa mig om det hade varit mina barn.....*ryser*
    Hoppas du mår bättre snar, krya på dig!! =)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin