tisdag 6 september 2011

Färger

Det har efterfrågats färgkoderna till färgerna jag använde i köket. Alla är snickerifärg för inomhusbruk och är högblanka. Här kommer dom:
Till soffan användes färg nr: S 1030-B90G
Till stolen användes färg nr: S 1020-B60G
Till sköksluckorna användes färg nr: S 1040-Y

Till lilla rosa hyllan blandade jag färgen själv så allt jag kan säga om den är att den är mycket vit, lite gul och lite röd.

Här kommer förresten en länk till en apsnygg minifilm om mode... är det bara jag som dör lite?

2 kommentarer:

  1. Filmen är ju hur bra som helst! Tack för tipset!

    SvaraRadera
  2. Jag ÄSLKAR dina snabba ommålningar!!! Snabbt ska det gå, när inspirationen svallar och tiden finns. Det gäller ju att passa på! Eller hur! Det blev otroligt fint!!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin