söndag 2 oktober 2011

Kultur natta

I lördags var det Kultur natta här i stan. Massa happenings på kvällen i stan, poesiafton på biblioteket, nattöppna butiker, eldshow med hästar på torget, dansuppvisningar, fotoutställningar, mini concerter, modevisningar öppna ateljéer och mycket annat. Kvällen avslutades med ett hej dundrande fyrverkeri över stan. Efterssom min käre son länge önskat sig att få se riktigt fyrverkeri, så drog han och jag in till stan vid 21 tiden. Allt var dimmigt, mörkt och sådär härligt höstigt.En riktig myskväll!









Ja, och sen har vi firat lilla C som fyllde sitt första år!! Inte klokt vad tiden går snabbt.

1 kommentar:

  1. Hej! Tack för all inspiration från din fina blogg! Tänkte höra om det är ok att jag har en länk till dig från min nya blogg? Säg till annars så plockas den bort! MVH Emma

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin