torsdag 6 oktober 2011

Mammas Machete

I dag tänkte jag tipsa om min vän Julias nya blogg för tidningen Äventyret. Den heter Mammas Machete och handlar om Julias och hennes familjs liv på den Colombianska landsbygden. Man blir så galet inspirerad av att läsa om en helt vanlig tjej som gör nåt så ovanligt som att leva ut drömmen som så många har. Att flytta bort från kalla sverige och leva äventyr. Lämna ekkorhjulet, overallerna, veckohandling på Coop och 9-5 jobbet och leva någon helt annan stans.
I ett tidigare nummer av Äventyret kan man också läsa mer om Julia.
Gör det och bli inspirerad!

( vill ni läsa om när Julia och barnen hälsade på oss i somras så gör ni det här)

5 kommentarer:

  1. Fantastiskt! Tänk om man vågade! :)

    SvaraRadera
  2. Låter spännande det där!!! och duuu..den där klänningen du sålde..låter ju som precis det jag letat efter..attans att jag missade den! Synd att jag inte kom på att höra med dig :(
    men du kanske kan sy en någon dag? Den jag letade efter fanns på topshop..i mörkblått med spetskrage..men innan jag hann bestämma mig för att jag skulle ha den.så tog den slut..bu!

    Kramar Lycke

    SvaraRadera
  3. Ska se om jag kan hitta bild på hur den ser ut..men vet inte hur jag ska hitta..nog borttagen..hmm

    kram igen, Lycke

    SvaraRadera
  4. Hej, har inte hunnit leta efter topshopklänningen :) men här kommer min mailadress: lycke.live@gmail.com
    så maila gärna hur klänningen såg ut..

    kvällskram Lycke

    SvaraRadera
  5. Fint Lina att du tänker på oss! Jag tänker på er med. Varje dag. Du är så inspirerande! Det ska jag snart berätta på bloggen!/pusspuss

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin