onsdag 1 februari 2012

Jag=buisness woman!

Idag hade jag ett litet buisness möte. Och vad passar bättre att ta på sig då om inte en slips! Min nya prickiga såklart.
Passade på att matcha med min nya prickiga kjol, även den i mörkblå med röda prickar.
Finemang!
På fredag är ateljén stängd för då befinner jag mig utsocknes, närmare bestämt på modemässan i Köpenhamn. Ska bli kul att se om min danska sitter kvar nånstans där inne efter att inte ha pratat danska på närmare tio år.....

Today i had a little buisness meeting, so I wore my new favourite tie with dots. I also had a dotted skirt to go with it.
This friday i will be attending Copenhagen Fashion Week so my atelier won´t be open that day.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin