fredag 20 april 2012

Grått ute ,sol inne

Idag blev jag  trött på gråvädret utanför fönstret så att jag bestämde mig för att ha det soligt och fint inne istället. Jag tog bort alla vinter relaterade produkter som tex vantar och ersatte dom med solhattar istället. Sen sydde jag en till klänning som den i föregående inlägg, fast i sommar-gult med blommor.Nu lyser solen inne hos mig konstant, oberoende av vädret utanför.Finemang!


Jag ropade förresten in det här fina tyget härom veckan. Är alldeles kär för det är så fint <3



Innan jag gick hem för dagen satte jag igång med en ny laddning skallror att ha i ateljén. Jag får fortsätta när jag kommer tillbaka på måndag. Glad helg!!


1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin