tisdag 15 maj 2012

Äntligen grönt




Äntligen har det blivit grönt ute på riktigt. Vi har redan hunnit klippa gräset två gånger och det växer så det knakar ;) Äppelträden blommar och snart exploderar syrenerna i lila kaskader. Nu är det bara den riktiga värmen vi väntar på. Sydde idag ett varmt, soligt lapptäcke i allafall. Det ska få åka till Karlskrona för att få bli synat av kritiska ögon inför ev sommarförsäljning i ett hantverkskollektiv. Jag hoppas jag blir godkänd.

Och idag köpte jag ännu ett fantastiskt förkläde. 
Älskar tyget.( mönstret är naturlig storlek på bilden)


1 kommentar:

  1. Äntligen en Solig Lina och ett grönt Tokaryd. Hoppss du, jag och dina förkläden ses idag. Sitter just på bussen till Ronneby för ett kollektivtrafikseminsrium. Hoppas hinna med att köpa lite tyger i Lisas hemstad. Kram S

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin