torsdag 18 oktober 2012

Uppehållsväder


Fick för mig att göra en Dottie idag och fota mig utan huvud mot en väl vald bakgrund.
Det var kul, kanske nåt att fortsätta med.

Det blev inget drömjobb. Någon annan var visst bättre lämpad.
Hade jag inte redan fått ett annat erbjudande så hade jag tagit det hårdare.
Men men. Det känns rätt ok.
Jag sörjer i alla fall lägenheten som nu inte blir min. Den med det underbara ljusgröna köket, de små udda gamla fönstren, de synliga takstolarna och perfekta läget ute på ön med fiskebodarna. Den var så fin. Nu blir den istället någon annans.




Did a Dottie Angel today and took my photo without my face.
It was kind of fun to organize the background.
Ididn´t get the dreamjob, but i have allready gotten another offer so i don´t take the loss that hard.
But i feel sorry that i won´t be living in the apartment i found for myself.
The one on the island with the perfect little light green kithcen.



5 kommentarer:

  1. å åh åh!! viken fin klänning! och vilken fin kofta!!
    och fint lapptäcke!! och.....xxx maja

    SvaraRadera
  2. Vad synd att du inte fick jobbet, men kommer säkert nåt annat kul istället.
    Kram anna

    SvaraRadera
  3. Det finns en anledning till allt, så tror jag. Vad är det för skor du har på bilden?

    SvaraRadera
  4. barnskor. köpta i karlshamn för ca en månad sedan./lina.oj

    SvaraRadera
  5. Åh, det var en finfin Bench Monday bild! Eller en dottie. :) Älskar tyget bakom....eller är det en tapet? Tjusigt värre!!! Och synd med jobbet, vet känslan av hopp som grusas.
    Ibland skulle det vara så skööööööönt att ha lön på kontot varje månad. Sådär alldeles "av sig själv". :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin