torsdag 29 maj 2014

Ragdoll och röd dag



I söndags hade jag ännu en ragdolls kurs, denna gången för vuxna människor på museet i Landskrona.
Och ja, jag vet, jag måste bli bättre på att göra reklam för dessa workshops och event .Så nu tar jag tillfället i akt att göra reklam för att jag även ska hålla ragdoll workshop i Malmö o höst. Två stycken blir det vid fyra tillfällen genom sv. Komsi komsi.

Såhär fina blev trasdockorna i Landskrona.

Det jobbades intensivt hela dagen. Så himla duktiga var dom allhop!


Och idag sydde jag denna. Ville testa en idé jag hade och sydde upp klänningen i satinvävd bomull jag hade liggandes. Först klippte jag ut och overlockade delarna och färgade dom röda.
Sen sydde jag klänningen. Thohopp!


Passande att sy en röd klänning en röd dag ;)

4 kommentarer:

  1. Fantastisk röd klänning./ evamari

    SvaraRadera
  2. Sötast är du! Jag vill också ha en sådan. När har du tid att sy?♥

    SvaraRadera
  3. Ska se vad jag kan göra 😄/lina.oj

    SvaraRadera
  4. Fy vad du är begåvad.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin