söndag 2 augusti 2015

Juli som den var

Och juli kom och gick. Med tveksamma temperaturer, regnskurar och blåst. Sommaren blev höst innan den börjat. Men vi hann iaf med att njuta de dagar som var. Juli har varit en bra månad ändå. Tältning på gården med tre vuxna och sju barn, namngivning hos finisarna Stormlod, fest i Tollarp , utekvällar med magisk solnedgång,, besök av poppelsvärmare, dagstripp förbi hembygdgård och finbesök från Colombia igen. Sommar har det visst varit ändå, den går bara alltid så fort.
Igår var det första augusti och jag tog en lång promenad i skogen framåt kvällen. Luften var hög och klar och det doftade höst.....












2 kommentarer:

  1. vackert och vemodigt. Hej fina <3<3<3 Tänkte jag skulle prova vara här lite igen. och hos dig tycker jag alltid om det. känner att jag saknat! Det känns som du har det fint! kramar Lycke

    SvaraRadera
  2. Hej fina Lycke! Välkommen tillbaka. Jag har det fint, faktiskt. Det senaste halvåret har varit väldigt mycket tänk, men nu har allt landat! Tack för att du kikar in ❤️❤️.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag blir så glad! Jag läser alla och svarar på dom jag hinner med.

Blog Widget by LinkWithin